Subject: pöördumine
From: "Tambet Laasik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 13:55:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga esitan Balti Sotsiaalteenuste Kvaliteedi Liidu ja Eesti
Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoja esindajana mõlema organisatsiooni nimel
manuses oleva pöördumise.

Lugupidamisega

Tambet Laasik

Vandeadvokaat / Attorney-at-law

Advokaadibüroo Kõrgesaar ja Laasik OÜ

<https://www.google.com/maps/place/Soola+tn+8,+51004+Tartu/@58.3788057,26.
7282965,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x46eb36dc2afadda7:0xc6a81e6bdea4bad2!
8m2!3d58.3788057!4d26.7308714!16s%2Fg%2F11bw3wqcyr?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0
MTIxMC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D> Soola 8 (Emajõe Ärikeskus), II korrus, 51004
Tartu, Eesti/Estonia

Tel. +372 6660077

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.abkl.ee/> abkl.ee

Vastan teie e-kirjale esimesel võimalusel, kuid kui see võimalus ei teki
teie jaoks piisavalt kiiresti, siis palun helistage mulle./ I will reply
as soon as possible, but if it is not soon enough for you, then please
call me.

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with
possible attachments. Thank you.